Renoveringen fortsätter...

Har varit och slipat väggar i Moalies och Mios rum ikväll, och dragit lite tapet i vardagsrummet. Farmor har varit barnvakt, hon kommer även imorgon och då ska jag och Marcus hjälpas åt att tapetsera Mios rum. Barnen var jätteglada över att farmor var här, och jag tycker att det var kul att kunna jobba i huset jag med :-)

Några bilder från tidigare idag:


Bort med den hemska ljusblå kakeldekoren i badrummet. Tack och lov att det inte var blå kakelplattor, utan bara dekor...


De ljusblå väggarna (som så snyggt matchar golvet och kakeldekoren... urk!) ska jag måla vita. Det hinner jag dock inte göra förrän vi flyttat in, så det blir nån gång nästa vecka kanske.


Pappa lägger golv i förrådet uppe. Nu är hela övervåningens golv lagda, tusen tack pappa!


Så här ser det ut i hallen just nu...  Hela huset är som en enda stor byggarbetsplats, just nu är det svårt att se att det nån gång kommer gå att bo här ;-)


Utsikt från Olivias fönster! Våran tomt, lekparken och Ica. Jag gillar verkligen läget! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0