Blafre design

Har blivit riktigt förälskad i norska Blafre´s fina mönster och bilder. Har varit ute efter papper med ugglor att göra egna tavlor av, men det har verkat helt omöjligt att hitta här i Sverige. Så ramlade jag över fina webbutiken poppelstore.se som hade en del saker från Blafre. Läste sedan i hennes blogg, i ett inlägg från 2009 att de hade ugglepapper i den fysiska butiken, så jag chansade och frågade om de fanns kvar, men tyvärr var de slutsålda. MEN till min stora glädje får jag ett mail två dagar senare att hon hittat två ark papper, och undrar om jag fortfarande är intresserad. Så klart! Vilken service, tusen tack!

Fiiiina papperen, som blir fina tavlor i Mios rum


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefina papper!!

2010-11-06 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0