molngardiner och randig vägg

Igår kväll sydde jag gardiner till barnens rum. Har lånat mammas symaskin den här gången, och den skötte sig riktigt bra trots att den har rykte om sig att trassla med undertråden... ;-)
Molngardiner med tyg från Gunilla Axén till Olivias och Mios rum, och svartvit blomma från Mairo i Moalies.










Mios rum blev tapetserat igår, och idag har pappa varit här och spikat lister. Marcus har tapetserat hallen färdigt idag, och där har det också kommit upp lister tack vare pappa :-)





Imorgon ska vi sätta upp gardinstänger och fönsterbrädor, och lite annat som ska upp på väggarna i barnens rum. Imorgon kväll blir det kalas, Mio fyller 2 år!




Kommentarer
Postat av: My

Åh, vartifrån kommer tapeten?

Svara gärna på min mejl eftersom jag sitter o googlar runt efter någon fin tapet att ha på en vägg i sonens rum :)

2011-05-04 @ 22:07:16
Postat av: My

Åh, vartifrån kommer tapeten?

Svara gärna på min mejl eftersom jag sitter o googlar runt efter någon fin tapet att ha på en vägg i sonens rum :)

2011-05-04 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0